wtorek, 18 marca 2014

Muzyka- sezon 1 odcinek 1

Najpierw chciałam przeprosić Was za to, że nie dodałam wczoraj posta, obiecuję, że od przyszłego tygodnia będzie pojawiać się już nowa seria. I postanowiłam dodawać muzykę z odcinków. Może niektórym się przyda:)
To jest tak:

Juice Newton- Angel of the Morning
Train- Calling All Angels
M83- Midnight City
Florence + the Machine- Never Let Me Go
Snow Patrol- The Weight of Love
Nick Murray Project- Who Is She?
Cocaine Is for Horses- You've Got Something (Wrong With You)

Może słyszeliście jakieś z nich. Ja, osobiście jestem fanką "Never Let Me Go" Florence + the Machine<3

3 komentarze:

  1. Ten blog został nominowany przez nas (star-crossed-news.blogspot.com) do Liebster Award. Gratulacje! Po więcej informacji zapraszam tutaj: http://star-crossed-news.blogspot.com/2014/03/libster-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog został nominowany prze zemnie (ilove-liars.blogspot.com) do Liebster Award. Gratulacje! Po więcej informacji zapraszam tutaj:http://ilove-liars.blogspot.com/2014/03/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń