piątek, 21 marca 2014

Libster Award

Jej!, mój blog został nominowany do Libster Award przez te oto blogi:
Pretty Little Liars 
Star- Crossed
Reign News
Bardzo, bardzo dziękuję! Dla przypomnienia:
"Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 10/11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań.
                     


Moje odpowiedzi na pytania:
P.S Pytania zadane przez jednego bloga są już z odpowiedziami, więc wyróżniłam je, żeby było wiadomo:)

1. Jak masz na imię?
    Nazywam się Zosia:)

2.Twoja ulubiona smutna piosenka?
   Chyba "Cut" Plumb.

3. W jakim miejscu czujesz się najlepiej?
    Wszędzie, byleby ze znajomymi.

4.Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
   Jeśli miałabym wyjeżdżać, to do Californi albo do jakiegoś małego miasteczka w Ameryce, ale dobrze      byłoby mi też mieszkać tu, gdzie teraz mieszkam, czyli w Warszawie.

5.Twój ulubiony serial?
   Zdecydowanie Pretty Little Liars, Beauty and the Beast i Reign.

6.Opisz siebie jednym zdaniem?
   Zwariowana i rozśmieszająca innych, aczkolwiek nieśmiała dziewczynaxD

7.Lody truskawkowe, czekoladowe czy waniliowe?
  Czekoladowe!

8.Kto jest twoim idolem?
   Zawsze i wszędzie Demi Lovato<3

9.Ile kawałków pizzy jesteś w stanie zjeść?
   3 to góra:D

10.Zaglądasz na naszego bloga?
     Po kilka razy dziennie;)

Kolejne:

1.Najlepszy film według ciebie.
   "Igrzyska Śmierci"

2.Czy twoi znajomi/rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?
   Tak.

3.Najlepsza piosenkarka/ piosenkarz.
   Jak wyżej, Demi Lovato.

4.Najlepsza aktorka/aktor.
   Johnny Depp<3

5.Jakie seriale polecasz?
   Ten, o którym prowadzę bloga:D i PLL.

6.Czym się interesujesz?
   Muzyką, serialami i jazdą konną. No i, oczywiście czytaniem:)

7.Komedie czy horoory?
   Trudny wybórxD Ale jednak komedie.

8.Czy to twój pierwszy blog?
   Nie, pisałam jeszcze wcześniej, ale o zupełnie innej tematyce.

9.Jak długo prowadzisz bloga?
   Kilka tygodni? Tak około;)

10.Jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem?
     Były ferie i tak jakoś mnie naszło:P Ale początkowo blog miał być o innym serialu, jednak zdecydowałam się na BATB.

Uff, przebrnęłamxD

Teraz moje pytania:
1.Ile masz lat?
2.Jakie jest twoje hobby?
3.Gdybyś miał/a do wyboru, jakim językiem chciał/abyś mówić?
4.Twoja ulubiona potrawa.
5.Góry czy morze...?
6.Jakim parom kibicujesz w serialach?
7.Ulubiona piosenka?
8.Na świecie nie mógłbym/mogłabym się obyć bez...
9.Ulubiony przedmiot w szkole?
10.Nie znoszę w ludziach...

A ja nominuję:
The Fosters
Only Pretty Little Liars
Twisted

ODŚWIEŻENIE POSTA Z 21 MARCA







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz